Rekonstrukcija Železničke stanice u Novom Sadu ulazi u novu fazu, zbog čega će početkom aprila putnici u staničnu zgradu ulaziti "ispod sata", a odatle ići do perona.
Eh Igore, ima tu i drugih pitanja, zašto nije paralelno i ova druga deonica istovremeno rađena, kada je već bio zaustavljen saobraćaj, i naravno rekonstrukcija stanice. Pa na onim mega-sega fakultetima koje su pozavršavali današnji "stručnjaci" nema predmeta "Organizacija radova". Uče samo kako da se što više love prelije u privatne džepove.
Zašto stanica nije rekonstruisana dok su trajali radovi na izgradnji pruge do Beograda? Već mesecima se putnici provlače kroz jedan žičani golubarnik pošto su druga vrata zatvorena.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Radovi u holu Železničke stanice kreću prvih dana aprila, privremeni ulaz biće ispod sata
Autor: Dnevnik
Novi Sad
•30.03.2023.
•11:34 > 12:23
Komentari 5
Ns
Infomanijak
pajo patak
Jogi Letač
Igor
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H